Adı Sen

2010/10/22

|
Bu koku;

Gül, yasemin, karanfil, nergis gibi çiçeklere ait değil.
Zencefil, süsen, vetiver köklerine,
limon, portakal, bergamut gibi meyvelere,
sandal, çam, sedir ağaçlarına,
defne, okaliptüs lavanta yapraklarına,
tarhan, adaçayı, kekik gibi bitkilere de ait değil.
Bu koku;
O nu yapan ellere, bulan beyinlere, oluşturan kimyasallara, moleküllere de ait değil.

Bu koku sana ait.
Adı sen.

Bize dair bütün anılar geldiğinde birer birer aklıma,
hepsinin üzerine kokunla,
usul usul sinen,
yalnızca ve daima sen.

Önce kokun, sonra sen. 
Kokun benliğimde aslında sen iken,
yokluğun ile her kokuyu birbirine karıştıran,
yalnızca ve daima ben.

azad et artık...

( M.A.S. )

4 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

Sana sarıldığımda kokunu bıraksaydın keşke,şimdi o karaborsa tenimde..bu sözüm geldi aklıma KOKU deyince ..;)

crazywomenrosemary dedi ki...

yada RTE gibi de denilebilir..Kokunu da al git.. heh he.. :))

Li'l iL dedi ki...

garip rumuzlu insan, senin bir kaç blogtaki yorumlarına tanık oldum. sen yazmalısın yahu. var büyük bir potansiyel bu çok açık.
RTE ye gelince mevzu, geldiği gibi gider ya bu konu :)

MKumsal dedi ki...

Çok güzeldi ama...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lanet olası | Kimsin sen

Fotoğrafım
Yay gibi eğri olaydım elde tutarlardı beni... Ok gibi doğru olaydım elden atarlardı beni...

Şeytanın ışığı seni buraya getirdi!

Ne istediğini biliyorum.

Sana bir muska vereceğim.

Kaderini değiştirecek.

Bunu takarken kimseyi becerme..

Yoksa ölürsün!


benlen ıletişime geç

akinsaglam@yahoo.com

Serseriler

sıkça okunanlar

bunlar iyi bunlar

 

bal dudaklarını yirim

üstad Andy Mckee

hastasıyım