Kadın olmak istemiyoruz. Ama !!!

2010/10/21

|
Efenim kadında özellik erkekte güzellik demiş büyüklerimiz.
Yani böyle deseler daha iyiymiş. Aksi halde CV’lerine özellik ekleyebilmek uğruna  bir yiğidi daha dambıllara, büzük aleti kurslarına, teknolojik dergilere, tornavidalara penselere kurban verebiliriz.

Yok kol kasımın ölçüsü 56 cm olmalı, işlevselliğim beş sevilmeyenli denklem kadar merakla karşılanmalı, baklava dilimlerim Bolulu Hasan Emmi’yi hasetinden ortadan üçe yarmalı, çıktığım dağ sayısı 234‘ e ulaşmalı , geçtiğim ateşli çemberde yanan kıç kıllarım ile üç ev ısınmalı, son oyunum  “firenginin düdüğü”  nde ki performansıma 76 hatun ayılmalı-bayılmalı, elimde gitar varken sol ayağım keman çalmalı, blogumdaki her yazım üç blok ders uzunluğunda okunmalı, ıssız adam adaya düştüğünde yanında beni arzulamalı.. Derken aha da gitti bir yiğit daha.!
Şimdi ;  
zillus willus
Sayın bilmem ne, falanca konuya gösterdiğiniz filanca hassasiyetten dolayı size elimdeki bütün Şükran isimli hatunları sunuyorum. Fekat bir maruzatımız daha var size. Bu yüzden lütfen o hediye olarak gönderilen hatunların hepsini paketleriyle geri gönderiniz. Çevirdiğiniz o hulahopları da yerine bırakınız, zira sizin mevkinizde bir insana hiç yakışmıyor. O nedir öyle ya, gay mısınız ? (Burada hulahop çeviren erkeklerin gay olarak gösterilmesine lütfen tepki gösteriniz ey okuyucu kesimii) Size bir önceki şiirimde de değdirdiğim gibi, biz erkekler güzellikleri ile anılmak, beğenilmek ve barnak ile gösterilmek istiyoruz artık. 
Özelliği bol hatunlar tarafından, tenha mekanlarda, izlenmeyen filmlerin gece seansların da, boş evlerde, karanlık ve tırım tırım tırstırıcı park-orman köşelerinde, masa altların da, cafe helalarında, soyunma kabinlerinde tacizlere uğramak istiyoruz.
Berber Cahit Abi’nin yanından çıkıpta, ilk karşılaştığımız erkek arkadaşımız ile, yeni saç modelimiz hakkında saatlerce konuşmak, vitrinlerinde “ Her şey 5 lira 10 lira” yazan mağazalara saldırmak, sıkça depresyona, nadiren stadyuma girmek, bir kadeh şarapla leyla, biraz nutellayla sindirella olmak istiyoruz. 
Tabure üstünde bile bağdaş kurabilmek, mum ışığı altında içilen kella paçayı romantik bulabilmek istiyoruz. 
Murathan Mungan ve Tuna Kiremitçi okuyabilmek, Atilla İlhan’ a aşık olabilmek istiyoruz. Teknolojiden anlayamamak, uzaktan kumandayı yakından kullanmak istiyoruz. 
Rahat rahat salya sümük ağlayabilmek, babamızın korkusundan “ bu akşam Haydar’larda ders çalışcaz” yalanını söyleyebilmek istiyoruz.
Bol bol aldatılmak, yeni bir ilişkiye henüz hazır olamamak istiyoruz.
İneceğimiz durağı şoföre “inceaeaek varrğğ” diyerek duyuramadığımız için kaçırmak, bir belalı kadın tarafından “ ya benimsin ya kara toprağın” diye kaçırılmak istiyoruz.
Sokağa tüküren kadından iğrenmek, kırmızıda bekleyeninden etkilenmek istiyoruz.
Kıçımızın beğenilmek için bir kriter olmasını, “damsız girilmez” yazısının “midye 10 kuruş, from by midyeci Mithat” yazısı kadar önemsiz olmasını istiyoruz.
Geceleri eve bırakılmak, bale, dans, ritmik jimnastik, buz pateni vb. uğraşlar edinmemizin cinsel tercihimiz hakkinda tartışma yaratmamasını istiyoruz.
Toplu taşıma araçlarında ayakta kalmamak, telefonumuzu max. üçüncü çalışında açamamak istiyoruz. 
“Çirkin erkek yoktur, az vodka vardır “ denilmesini, biraz göbeğin sevimli durmasını, 
sabah uyandığımız da tanınamamak, kadınlarla konuşurken bağrımızın dikizlenmesini istiyoruz.
Ruhsal dünyamızın zırt diye değişmesini, her yere yanımızda gereksiz şeylerle dolu bir çanta götürmek istiyoruz.
"Hadi amcalara göster.." şeklinde rezil bir çocukluk anımızın olmamasını istiyoruz.
Canımızın çektiği yemeği pişirmek, kötü de olsa herkese yedirebilmek istiyoruz.
Sayın bilmem ne, daha neler istiyoruz neler.

Ama asla kadın olmak istemiyoruz.!!

Konu ile ilgilenilmesini saygılarımla şey ederkene, şey edene yılan bile şey etmez sözünü size hatırlatmak isterim.
Sağlıcakla kalınız.
Bye bye...
( M.A.S. )

19 yorum:

LieLLa dedi ki...

Aman siz bize kurban olun:P

Li'l iL dedi ki...

LieLLa ; lütfen yaklaşan mübarek kurban bayramına atıflarda bulunmayalım. Diyanet işleri çişi gelenlere seslendi " kestiğin kurban beş para etmez , bu bende ki fetva olmasa"
yaaa işte durum bu
( anladıysan bir ara bana da anlat durumu )
pai pai

LieLLa dedi ki...

Boşver onu Mimine cevap ver sen. :P
http://liellaa.blogspot.com/2010/10/mimos-2.html

Siminya dedi ki...

oy lilili oy naptın aslanım ya hahahahah

bi kere kadın olsan tacizi bu kadar istemezsin, ne kadar edebiyat yaparsan yap kadınlar tarafından tacize/tecavüze uğramak isteyen erkek kaleminden çıkamazsın, keza çıkamamışsın.
benim son genellemelerime benzemiş senin genellemelerin (ama kabul ediyorum daha iyi) nutella sevmem, içine kırlangıç kaçmış şair heriflere aşık olmam, toplu taşıma araçlarında hep ayakta kalırım ( yaşlılar her zaman bizimle birlikte ) tamamda bana noluyo lan olayı neden kişiselleştirdim :şfşfşfş

bunun gibi ufak ayrıntıları geçersek yazına hasta oldum lilili yar :)

Li'l iL dedi ki...

LieLLa ; "Mimine cevap ver" i nasıl anladığımı anlatsam köşe bucak kaçarsın :) algılarımdan korkar oldum (pharmaton vitamin şişe şişe yutulmalı)

Siminya ; "keza" ne ki ? ve içine kırlangıç kaçmış erkek ile foseptik çukurundan ikinci el serenat pöyküren erkek ayrı anlamlar da dimi ?
son olarak sen yazıma ben sana hasta :))

Tanrıça D. dedi ki...

Ne güzel yazıyorsun sen.

Güzel olan şeylerin yanlış olabilmesi ne üzücü birşey.Bu kadar da genelleme yapma canım aa.

Nutellayı sindirella neresinden çıkarmış, giyeceği kıyafet yok nutella mı bulacak.Neyse saçmalamaya başladım.İyi değilim bugün, lodos var.

Siminya'nın dediklerine katılıyorum.Tacize erkek gözünden nasıl bakıldığını öğrendim.Çünkü hiç de öyle değil. Ki yaşamamaış kadın ( varsa eğer yani öyle bir kadın ) bile tam olarak bilemez tacizin veya tecavüzün ne derin etkiler bıraltığını.- ben de yaşamadım tecavüz falan, öyle bir yazmışım ki günde on kere tacize uğruyorum zanneder gören-

Neyse, bu neşeli yazıyı böyle bir yorumla kirlettiğim için özür diliyorum.

Yazının konsepti falan hoş, beğendim :)

Takibin için de teşekkür etme fırsatı buldum hem.

crazywomenrosemary dedi ki...

Reenkarnasyonlara uğrayasın inşallah :))

femida dedi ki...

gercekten dünyaya kadın olarak gelsen bu yazıya ne derdin merak ediyorum:) kadınlarla ilgili genellemelerini daha iyi bir analiz seviyesine yükseltmeni de diliyorum:) ayrıca gayler hulahop mu çeviriyor canım sende her hulahop ceviren gay olsaydı:)

Li'l iL dedi ki...

yardımlarını beklerim femida analizlerin seviyesini yükseltmek adına. iletişimde olalım :)
hulahop konusuna gelince, yok öyle bişi :)

femida dedi ki...

her zaman:)bu arada sölemeyi unutmusum,hiç bir kadın taciz edilmek istemez(boşuna mı biber gazı tasıyoruz) ve ayakta genelde kalırım hatta otobusten inebilmek için sayın öküzlere yol bile veriyorum hani önden bayanlar,nezaket filan yok yani, inan bana bu kültürde bu toplumda kadın olmak istemezdin,son bi yazı vardı bende kadınların ezilmesiyle ilgili ona bi göz at istersen;)

Li'l iL dedi ki...

femida; bu yazıda kadınların aklına takılan yegane konu taciz konusu zaten. ama anlaşılamayan bir nokta var ve artık bunu açıklamam şart oldu :) ben bunu bir erkek gözü ile yazdım. erkeğim de zaten :) zor olmadı yani.. kadınlar tarafından tacize uğrama isteği emin ol bir çok erkek tarafından istenilen bir durumdur. beni taciz etmesini istediğim bir çok hatun var :) hatta tecavüz etmesini, düşün artık ne derece sapık bir adamım..
ama kadına tacize/tecavüze hayır !!
bu istediğim, tasvip ettiğim bir şey değil. bunu altını çizeyim.

femida dedi ki...

ne enteresan bir duygu su sizdeki inan aklım mantıgım almıyor, taciz etmek tecavüz fantzileri fln anlamıyorum anlamayacağım, bu dediginide anlamadım anlayamayacagım sanırım:) erkek olsaydm belki, ııy düşüncesi bile kötü:)

Kara kedi dedi ki...

hahahahah götüm başım kaya kaya okudum hahah çok güldüm aheyt güzel yazmışsın bebek

Li'l iL dedi ki...

o kadar kendini kaybetmene gerek yoktu yahu gülerken :) iş gene ve gene başa düştü.. fazla hareket etme seni toplamaya geliyorum :)

Kara kedi dedi ki...

hani yahu nerdesin iş başa düştü deyip kaçış yaptın ayıp ettin , sensiz ağlayamadım , omzum yok of nerelerdesin

Li'l iL dedi ki...

omzun mu yok :)
durum ciddileşmiş, cerrahi operasyon ile bir çok dertten kurtarıcam seni.
ayrıca böyle puff yapıp kaybolan ninjalar gibisin.. bi bakıyorum twittliyon,bi bakıyom yorumluyon..
takip etmek zor seni anacım..
sabit durmaktan yanayım artık..
sen döner dolaşır glirsin diye :)

Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm! dedi ki...

tey tey tey ! ahey liliiiiiliii :))

her yiğidin harcı değildir kadın olmak! :)) sana burada zorluklarını anlatmak isterdim zira .. "olmaz" ! :))))
kapiş ;) beni saçlarıyla kandıran liliiii !

Li'l iL dedi ki...

tey tey tey ! ahey liliiiiiliii :))
bu nedir yahu :)))
allah seni kahretmesin emi, güldürdün gece gece beni :)

Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm! dedi ki...

:))))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lanet olası | Kimsin sen

Fotoğrafım
Yay gibi eğri olaydım elde tutarlardı beni... Ok gibi doğru olaydım elden atarlardı beni...

Şeytanın ışığı seni buraya getirdi!

Ne istediğini biliyorum.

Sana bir muska vereceğim.

Kaderini değiştirecek.

Bunu takarken kimseyi becerme..

Yoksa ölürsün!


benlen ıletişime geç

akinsaglam@yahoo.com

Serseriler

sıkça okunanlar

bunlar iyi bunlar

 

bal dudaklarını yirim

üstad Andy Mckee

hastasıyım