Tokyo - Paris 3 dakika

2010/11/27

|
Yattığım yerde, yavaş yavaş ruhumun bedenimden ayrıldığını hissetmeye başladım! 
Tavana doğru yükseldiğimde, yatakta yatan kendi bedenimi üst açıdan gördüm! Yavaşça, süzülerek pencereye gittim. Pencereyi açıp, dışarı çıktım. Uçarak bizim sokağı, caddeleri geçtim! Yüzümde rüzgârı hissettim. Bununla da kalmadım, New York'a gittim! Gökdelenlerin arasında uçtum, Özgürlük Heykeli'nin etrafında dolaştım, heykele dokundum! Müthiş bir astral seyahatti!"
Astral seyahat adı verilen, kişinin bedeni dışında ve bilinçli şekilde başka mekânlara yaptığı yolculuk olarak tanımlanan fenomeni, kül yutmaz bilimadamları araştırmış!
Beni sinirlendiren bir konudur astral seyahat!
Yattığın yerden hiç zahmetsiz, uça uça, ne bileyim Alsancak’ta gezmeye, sevgilinin evine, efenime söyleyeyim Maldiv Adaları'na yüzmeye filan gitmek, sonra da bunu ballandıra ballandıra anlatmak, bizim gibi sıradan fanilere haksızlık!
Madem astral seyahat diye bir şey var, biz niye yapamıyoruz! Parası neyse verelim veya tekniği neyse öğrenelim! Yok! Bu parapsikolojik deneyimi yaşayanlar, seçilmiş insanlar havalarına girip, tecrübelerini sırıta sırıta anlatıyor, tekniğini de şöyle açık açık, adamakıllı, detaylarıyla aktarmıyorlar!
Ne var ki, Londra Üniversitesi ve İsviçre Federal Teknoloji Enstitüsü uzmanları da benim gibi merak etmişler ki, konuyu araştırmaya karar vermişler!
Bu 'fenomen'i anlamak için de 'sanal gerçeklik' kavramını kullanmışlar. Varsayım, astral seyahat zannedilen şeyin, aslında beyindeki dokunma ve görme merkezleri arasındaki bağlantı kopukluğundan meydana geldiğini tespit etmişler...
Gönüllü deneklerin gözlerine sanal gerçeklik gözlükleri takılmış. Aynı anda çekilen, kendilerinin üç boyutlu arkadan görüntüsü, gözlüklere verilmiş. Kamerada çekilen görüntüde, deneklerin sırtlarına kalemle dokunur gibi yapılmış. Bunu üç boyutlu olarak gözlükten seyreden deneklerin hepsi, onlara hiç dokunulmadığı halde, kalemi sırtlarında hissettiklerini iddia etmişler!
Ayrıca kendilerini arkadan seyrettiklerinde, fiziksel bedenlerinden çıktıklarını hissettiklerini dile getirmişler!
Başka bir araştırmada ise sanal gerçeklikte, üç boyutlu tehlikeli bir durumun içindeymiş görüntüleri seyrettirilen deneklerin vücutları, gerçek bir tehlikedeymiş gibi tepkiler vermiş!
Yani sadece 'görülen' veya görüldüğü iddia edilen şeyler, beyni, dokunma hissinin de dahil olduğu gerçek bir olay gibi kandırabiliyor!
Uzmanlar, bu yeni bilgilere dayanarak, 'astral seyahat' şeklinde tanımlanan yanılsamaları, tehlike altında olma duygusunun, korkunun veya alkol, uyuşturucu gibi maddelerin tetikleyebileceğini söylüyorlar!
Bu ne demek biliyor musunuz? Astral seyahati artık herkes gerçekleştirebilir! Çok gelişmiş bilgisayar oyunlarıyla, üç boyutlu ilüzyonlarla beyni ve vücudu kandırabilir, hakikaten gecenin bir yarısı, pijamalarınızla New York'a, Tokyo'ya gidebilir, Özgürlük Heykeli'ne dokunabilirsiniz!
Beyin ve vücut, sadece gördüğüne inanıyor! Gördükleri gerçek olmasa bile! Eğer sanal gerçeklik sizi kesmiyorsa, para biriktirir, işten izin alır, uçak bileti ayırtır, otel bulur, gezersiniz! Ama doğrusu  bu yarım saatlik Paris, Tokyo, Maldiv Adaları gezisi benim işime gelir.

15 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

Güzel,eğlenceli bir yazı..0 maliyet gezi fantezisi..zamanı olmayan,ekonomisi yetmeyen bizlerin hayali olsun dermişim...:))

crazywomenrosemary dedi ki...

Bir astral seyehatte Crazywomenrosemary e yapılmış..hah.. ha.. ha.. EE Hoşgelmişsin...))Selam verip kaçmışsın..:))

İLKAY dedi ki...

Ölüm cezasına çarptırılan bir adamı bir deneye tabi tutmak istemiş bilim adamları. Adamın bundan haberi yok. Deney yapılacak güne kadar adama sürekli senin, bileklerinden kesilerek yaşamına son verilecek denmiş.. Ona göre kendisini hazırlaması gerektiği konusunda uyarı uyarı üzerine.. O gün gelmiş. Adamı masaya yatırıp gözlerini ve bileklerini bağlamışlar. Tabii kalp ve beyin cihazına da. Bir süre sonra adamın bileğine bir cisimle dokunuyorlar ve adamın beyni haliyle tepki vermeye başlıyor. Çok geçmeden de kalbi duruyor.
Duyduğum bir olay. Konuyla bağlantısı ne diye sorarsanız da şöyle anlatayım: Öyle bir hale geleceğiz ki yakın zamanda bu 3 boyutlular 4 boyutlulara beynimiz gerçek tepkiler vermeye başlayaca; sanki bileğinin kesilmediği halde adamın bileğinin kesildiğini, kanının aktığını sanıp ölmesi gibi.Beynen herşeyi yapmak mümkün aslında. Kullanabilmek için de.. hımm.. zaten bilsem yaparım:)

Bu arada güzel paylaşım. Teşekkürler:)

hitman-3 dedi ki...

Beleş yolculuk işte, bilet kontrolü falan da yok :)

deepblueeagle dedi ki...

bir mimin var bende.

Li'l iL dedi ki...

deepblueeagle ; teşekkür ederim dostum, zahmet etmişsin mimlemişsin beni. lakin ben mim aktivitelerine katılmıyorum, iştirak etmiyorum. düşünmüşsün sağolasın :)

Li'l iL dedi ki...

crazywomenrosemary ; selam verip kaçtım evet :) yoğun olduğum bir dönemin içerisindeyim. az hafifleyeyim didik didik edicem blogunu. çok sevindim aramıza katılmana.

deepblueeagle dedi ki...

okey. sorun değil. :)

Li'l iL dedi ki...

İLKAY; bahsettiğin olayı denemeliyiz bir gün. toplanalım, kime gıcık oluyoruz konuşup karar verip icraata dökelim :) eren'i öpüyorum kocaman..:)

crazywomenrosemary dedi ki...

Geldim " ASTRAL gezide, bulamazsın" dediler.Döndüğünde bir uğrarsan, ÖDÜL ünü de alır geçersin

crazywomenrosemary dedi ki...

BU ARA İYİ MİYİZ ? sevgili Li'liL :))

Li'l iL dedi ki...

iyiyim iyi :) çok yoğunum crazywomenrosemary, uğrayamıyor vakit ayıramıyorum buralara.. gelicem ama az kaldı, süper hikayelerim var yazacağım ;)

özzey dedi ki...

başıma bişey gelmicekse, ben yaptım bunu :p astral seyahati yani. ama bilinçli değil. uykuyla uyanıklık arasındayken, yani tam uyanmak üzereyken o arada sallantıda kalıyorsun sanki bir an ve her yerini hareket ettirdiğin halde bedenin hareket etmiyor. göbek deliğimizden uzanan bir yaşam kordonumuz varmış o koptuğu an ölmüş oluyormuşuz ama kolay kolay da kopmazmış. işte bu astral seyahatlerde de adım adım uzaklaşabilirsin olduğun yerden ve böylece kordon lastik gibi uzamaya başlıyomuş.

yani var böyle bir şey. ve bilinçli rüya deniyor. aklın başındayken ruhunla geziyorsun. mesela ben annemlerin odada konuştuklarını duyuyordum ve uyandığımda da aynı konusma devam ediyordu, gerçekti yani. amaan cok konustum baya arastırmıstım bi ara bunu başıma gelince ama sonra bıraktım :))

Lillysnone dedi ki...

bu astral seyahati daha önce de araştırmıştım ama bana çok ürkütücü gelmişti, hala da öyle geliyor. Ne biliyim ruhunun çıkıp başka yerlerde geziyor hissi vermesi ürkütücü gerçekten

Aptal Kalp dedi ki...

astral seyahati seçilmiş insanlar yapıyor demek yanlıştır çünkü astral seyahati herkes yapabilir ki her gece bilinçsiz rüya ile karışık astral seyahat yaparız. internette olsun, kitapçılarda olsun bu konuyla ilgili bir sürü kitaplar ve bu kitaplarda farklı teknik ve alıştırmalar mevcuttur. astral seyahati bilim ne ispatlayabilir ne de yalanlayabilir. deneyin kendiniz doğruluğuna veya yanlışlığına karar verin. ne bilime %100 güvenin ne de ilime.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lanet olası | Kimsin sen

Fotoğrafım
Yay gibi eğri olaydım elde tutarlardı beni... Ok gibi doğru olaydım elden atarlardı beni...

Şeytanın ışığı seni buraya getirdi!

Ne istediğini biliyorum.

Sana bir muska vereceğim.

Kaderini değiştirecek.

Bunu takarken kimseyi becerme..

Yoksa ölürsün!


benlen ıletişime geç

akinsaglam@yahoo.com

Serseriler

sıkça okunanlar

bunlar iyi bunlar

 

bal dudaklarını yirim

üstad Andy Mckee

hastasıyım