mp3 çalarına elleyebilirmiyim?

2010/12/19

|
Yalnız seyahat etmenin en zor tarafı: yalnız seyahat eden diğer insanlar!

Biliyorsunuz insanoğlu çeşit çeşit. Bunun sessizi var, utangaç olanı, gevezesi veya asabi olanı var. Lakin kanımca kararımca seyahatlarde en tehlikeli tür arkadaş canlısı olan.
Bu tür hiç çekilmez. Otobüste, trende ya da uçakta yan yana düştüğünde bu türe mensup insanları bazı özelliklerinden tanıyabilirsiniz.
Bagajını koydun, oturdun. Yanında birisi, elinde avucunda kendisini meşgul edecek hiçbir şey yok. Ne gazete, ne mp3 çalar ne de bir dergi. Gözü ümitli bir tebessüm eşliğinde diğer yolcularda, özellikle de sende. Bittin! Bence o anda yak bileti al çantanı in.
Çünkü bu arkadaş vasıta hareket eder etmez, önce zararsız görünen bir ‘ iyi yolculuklar’ la başlayacak...
‘’yolculuk nereye, ne iş yapıyorsunuz, a benim bir arkadaşım da o sektörde, şöyle böyle ‘’ derken, ne geçtiğin yerleri görebileceksin ne de iki dakika huzur içinde kitabına bakabileceksin.
Bu tipler zoraki üç beş sohbetten sonra bu ilişkiyi gerçek bir dostluk zannederek talepkâr olmaya da başlayacaktır.
‘’Kitabınıza, ( hatta senli benli olunur ya kitabına) bakabilirmiyim? Dinlemiyorsan şu mp3 çalarına elleyebilirmiyim?’’
Derken birbrini tanımayan ama yan yana oturan iki yolcu arasındaki o kutsal oturma mesafesi,  görünmez fiziksel sınır da yavaş yavaş kapanmaya başlar, bir süre sonra bakmışsın omzunda uyuyor!
Toplu taşım araçlarındaki dar alanlarda ilk uyuyan kazanır, çünkü sadece bir kişinin kaykılabileceği kadar alan vardır.
En kötüsü de, ufaktan ufağa diğer yolcular ve görevlilerin de sizi bir ikili, yakın arkadaş, çift gibi görmeye başlamsı olur.
Zoraki arkadaş tuvalete gider, hostes gelip sana sorar, ‘ Arkadaşınız kahve veya çay alacakmı, mola bitiminde yerini almamış ise, arkadaşınız acaba nerde vs...’
‘’Ne bileyim ben, arkadaşım yok benim, yalnız seyahat ediyorum, dağılın ulan !‘’ demek istersin ama diyemezsin.

Daha seyahatlerde koltuğu limitlerini zorlarcasına kucağına kadar yatıranından, önündeki ekran yerine senin ekranını dikizleyeninden, uykuya dalıp horlayanından, zincir sallayanından, tesbih çekeninden, sakız çiğneyeninden bahsetmiyorum bile. Bunlar ayrı bir katagori. Farklı işkence biçimleri.
Kaçtım ben..
De haydi görüşürüz.

10 yorum:

xavinin görümcesi dedi ki...

gözümde canlandı bi an :D adam haklı beyler.

LieLLa dedi ki...

Mimledim seni Liloş

Li'l iL dedi ki...

Xavinin görümceci; rumuzun harika ;)

LieLLa; mim aktivitelerine katılmıyorum, üzgünüm.

bjorkobur dedi ki...

3 sene önce Tekirdağ'dan dönerken yanımda oturan teyzenin sorduğu bütün sorulara yalan cevaplar vermiştim çok eğlenceliydi :)

Adsız dedi ki...

Çok eğlenceli bi yazı olmuş :D
gerçekler bunlar

crazywomenrosemary dedi ki...

BİZ bloğunu beklemekten bıktık Li!liL..
sahi bu ara çok yoğunsun sanırım,man sağlık sorunları olmasında..biz bekleriz..;)

Missbone dedi ki...

Ben çok şanslı bi insanım,yanıma hep böyle dost canlısı! insanlar oturur.''

hitman-3 dedi ki...

Bi keresinde 20 saatlik bi yolculukta yanıma dost canlısı yaşlı bı dayı oturmuştu.Poşetini açtı,navalesini cıkardı, kurabiye gibi gördügüm seyi önce bana uzattı, bn de ayıp olmasın diyerekten elimi uzatıp tuttum, daha dogrusu tutamadım elimden kaydı, hic öle bi kaygan kurabıye görmemiştim! Bu nedir dayı dedim, cevap: 'Tavugeti'

inanirsakolurbence dedi ki...

Orta yaş teyzelerin tehlikesinden bahsetmemişsin hemen bir örnek verelim:) Yolculuklarda araba tuttuğu için hap kullanırım ve bu hap resmen bayıltır yine öyle bir yolculuk sırasında yanıma gelen teyzoş bıdı bıdı bıdı başladı konuşmaya benim gözler kapanıyo ama teyze sürekli beni dürterek bir şeyler anlatıyor uyumak ne mümkün:)Ay yawrum al şu simitten azıcık kopar bari ölümü gör bak olayına kadar ilerledik daha sonra teyze oğlu olduğunu da laf arasına sıkıştırdı.İneceği yere yaklaştıkça gel bu akşam bizde kal demez mii zor kurtuldum kadının elinden bu kadar manyağı hiç denk gelmemişti:D

hemera-nyks dedi ki...

en iyisi dinlemesende kulaklığı takmak müzik dinliyor yada uyuyor görünümü vermektir bence :)
-
hemera

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lanet olası | Kimsin sen

Fotoğrafım
Yay gibi eğri olaydım elde tutarlardı beni... Ok gibi doğru olaydım elden atarlardı beni...

Şeytanın ışığı seni buraya getirdi!

Ne istediğini biliyorum.

Sana bir muska vereceğim.

Kaderini değiştirecek.

Bunu takarken kimseyi becerme..

Yoksa ölürsün!


benlen ıletişime geç

akinsaglam@yahoo.com

Serseriler

sıkça okunanlar

bunlar iyi bunlar

 

bal dudaklarını yirim

üstad Andy Mckee

hastasıyım